Intrebari frecvente
Domenii
Pe ce perioada se inregistreaza un domeniu?Pot transfera domeniul meu de la un alt provider la RedHost?
Puteti gazdui un domeniu deja inregistrat?
Puteti gazdui un domeniu inregistrat la MyX?
Puteti inregistra pe numele meu un domeniu inregistrat la MyX?
Cat dureaza procesul de inregistrare a unui domeniu?
Relatii contractuale
Cum pot efectua plata serviciilor?Primesc factura fiscala si un contract de prestari servicii?
Oferiti asistenta tehnica?
Gazduire
In cat timp activati conturile de gazduire?In ce consta traficul lunar?
Ce reprezinta spatiul ocupat?
Se poate modifica pachetul de gazduire pe parcursul contractului?
Ce trebuie sa stiu pentru ca sa pot utiliza contul de gazduire?
La ce pot utiliza cPanel?
Pe ce perioada se inregistreaza un domeniu?
Domeniile se pot inregistra pe un numar intreg de ani, numar limitat de catre fiecare registru in parte (de regula intre 5 si 10 ani).
Pot transfera domeniul meu de la un alt provider la RedHost?
Daca domeniul va apartine (si detineti controlul asupra acestuia) puteti transfera fara probleme domeniul la noi. Va trebui sa inlocuiti la registrar nameserverele actuale cu ale noastre (vi le vom oferi la momentul oportun in functie de serverul pe care va fi gazduit site-ul dvs). Daca nu detineti controlul asupra domeniului luati legatura cu noi pentru ca sa studiem impreuna solutiile existente.
Puteti gazdui un domeniu deja inregistrat?
Desigur! Va trebui sa efectuati modificarea nameserverelor. Daca doriti sa va asistam, nu ezitati sa ne contactati.
Cat dureaza procesul de inregistrare a unui domeniu?
Inregistrarea se face in cel mai scurt timp posibil (in general in cateva zeci de minute de la confirmarea primita de la banca (nu se iau in considerare confirmarile de plata). Folosirea efectiva a acestora poate incepe dupa propagare care dureaza in general 1-2 ore (teoretic poate dupa pana la 3 zile dar in general dureaza doar cateva ore). Cum pot efectua plata serviciilor?
Plata se poate efectua prin banca (Ordin de Plata, depunere numerar), card bancar. NU acceptam plata prin mandat postal din cauza modului disfunctional in care ne parvin platile de la Posta Romana (extrem de greu si fara sa ni se specifice cine a platit sau ce fapte care provoaca numeroase probleme).
Primesc factura fiscala si un contract de prestari servicii?
Desigur! Veti primi factura fiscala si contract. In cazul in care nu le primiti in termen de 10 zile de la efectuarea platii, va rugam sa luati legatura cu noi pentru a face verificarile de rigoare.
Oferiti asistenta tehnica?
Da, oferim asistenta tehnica gratuita. Aspectele acoperite de asistenta tehnica includ: informatii despre modul de functionare a unor facilitati de baza, nefunctionarea unor servicii, indrumare in privinta modului de utilizare a contului de gazduire. Asistenta tehnica nu acopera insa instalarea sau depanarea unor scripturi third-party, fie ele si incluse in Installatron (Installatron este un installer de aplicatii web diverse, gratuite; pentru acestea se ofera posibilitatea instalarii din cateva click-uri insa nu se ofera asistenta tehnica). De asemenea nu includem in asistenta tehnica, realizarea sau asistarea clientului in realizarea site-ului propriu. In ciuda acestor prevederi intelegem ca volumul de informatii poate fi coplesitor si de aceea intr-o masura rezonabila, vom incerca sa va ajutam dincolo de obligatiile noastre contractuale. In cazul in care aveti cerinte deja bine definite si doriti sa stiti de la bun inceput cum va putem ajuta, va rugam sa ne contactati.
In cat timp activati conturile de gazduire?
Conturile sunt activate in cel mai scurt timp posibil (in mod uzual cateva zeci de minute in timpul orelor lucratoare) de la confirmarea efectuarii platii. Utilizarea integrala a conturilor se poate face dupa propagarea domeniului.
Ce reprezinta spatiul ocupat?
Spatiul ocupat este suma totala a dimensiunilor fisierelor din contul Dumneavoastra: pagini web, imagini, conturi email, loguri etc.
Se poate modifica pachetul de gazduire pe parcursul contractului?
Da, se poate modifica prin plata diferentei corespunzatoare perioadei ramase din perioada contractuala respectiva.
Ce trebuie sa stiu pentru ca sa pot utiliza contul de gazduire?
Administrarea contului de gazduire se realizeaza relativ usor din cPanel pentru a carui utilizare nu aveti nevoie de cunostinte speciale. cPanelul este un soft de management intuitiv. Va trebui desigur sa va acomodati cu acesta insa va stam la dispozitie.
La ce pot utiliza cPanel?
Puteti utiliza cPanel pentru crearea, utilizarea si administrarea de conturi de mail, autorespondere, forwardere, conturi colectoare, filtre, pentru a parca sau a adauga domenii (trebuie ca mai intai sa fie inregistrate si sa alegeti un pachet de gazduire care sa includa aceste facilitati). Puteti adauga, modifica, administra si sterge baze de date MySQL, conturi FTP, backupuri (copii de siguranta), directoare protejate prin parolare, subdomenii, pagini de eroare, redirectari, cronjoburi, tipuri MIME, handlere Apache, chei OpenPGP, certificate SSL. Puteti activa protectia anti-hotlink, managerul de pagini index, managerul de banare pe baza de IP. Puteti consulta statistici, loguri de acces si de erori si puteti instala o serie de scripturi incluse gratuit in cPanel. Pentru mai multe detalii puteti utiliza acest ghid de utilizare sau sa luati legatura cu noi.